неделя, 19 февруари 2017 г.

key to my heart



     Здравейте ,
представям ви една картичка , която направих изцяло заради вдъхновението си от предизвикателството на Card Mania- " добавете малко червено и метален елемент "  :) Още като прочетох условието и си казах " задължително трябва да направя нещо " !
     И така избрах си печатчето на Sherri Baldy и се чудих с какви цветове да го оцветя. Много съм нова в оцветяването ,а и нямам много маркери освен  един комплект на spectrum noir , купен преди 1000 години и използван едва сега и един комплект с Distress markers на Tim Holtz .И поради тази причина може и да ме убиете , но съм използвала и двата комплекта :) Единственото , което знаех когатo започнах е , че искам сърцето естествено да е в червено и после....- мъгла. Оцветяването продължи около час , докато наглася малкото цветове , което имам, но всъщност крайния резултат много ми харесва! Надявам се и на  вас :)
След като имах готовата картинка хартиите сами се наредиха . използвах колекцията Londonerry  на Prima Marketing . Изрязах си различните елементи и подреждах докато ми хареса .Реших да си оставя място и за тагчета , така че използвах фоам тиксо да си повдигна част от средата . Картинката също е повдигната за по- голям 3D ефект , Текстила и цветята са закон при мен , а металния елемент от Julie Nutting прибавя разкош и завършеност .Да не забравяме , че си го имаше и в условието на предизвикателството:) и така ....ето и детайли :


Освен всичко останало реших и да я направя изправена . Така можете спокойно да си я сложите на видно място и да попълните домашния декор с още нещо :) 

Ето го и предизвикателството :
е, това е за днес : ) 
Поздрави ! 
Amitala 

1 коментар:

  1. Wonderful creation! I love design and image! Beautiful details!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge. Sorry for the late comment! Ileanaxx

    ОтговорИзтриване