събота, 18 ноември 2017 г.

Graphic45, World's fair diary



              Здравейте,
        днес искам да ви представя един дневник, тефтер или както искате го наричайте, който направих преди известно време за една много специална жена, но който незнам защо не съм публикувала до сега. Качила съм снимки във  фейсбук страницата ми, но не съм споделила историята му.
       Та ,както казах, е за една много специална жена.Специална сама по себе си , специална и за мен - както обичам да й казвам : Моята светлина в тунела. Тя е човек, който вдъхновява. Със своята харизма , позитивност и приключенски дух може да те накара да повярваш , че можеш всичко и , че изобщо няма невъзможни неща. Всеки , които е живял извън България за по- дълго време , знае, че нещото,което най-много ти липсва са хората. Тези, които те познават наистина. Тези, които успяват да прочетат мислите ти , тези пред които можеш да се лигавиш до безобразие или да си безкрайно ядосан и груб без да те съдят , че си имал спад в настроението .Тези, които знаят как да го оправят, които правят твоят свят и твоята личност пълноценна. И за това , че имах радостта да се запозная с Човек като Мими, толкова далеч от дома и да се чувствам , че имам приятел ,ме кара да я наричам : Моята светлина в тунела:)
          Мими е с приключенски дух - тя обича да пътува, да опитва нови неша, да ходи на непознати места, да кара яхта и какво ли още не -все неща ,които те карат да си истински жив и ,които те зареждат на някакво много високо емоционално ниво. За това и знаех, че хартийте от тази колекция на Grphic45 , World's fair са точно за нея . Знае се , че когато човек пътува много все се налага да си запише нещо, да си подраска нещо докато скучае , да запише някои тефон, адрес , а защо не и някоя друга мисъл :) затова реших, че ще е прекрасно ако и направя нещо ,хем полезно ,хем вдъхновяващо ,като тефтер. Исках да е изцяло ръчно изработен , което налагаше да се измисли начин за закрепване на страниците, кориците са лесната част. И след известно ровене из интернет попаднах на чудесният вариант! За мои късмет имаше и туториал .Авторката е Alexanra m , която ми е една от любимките в скрапбукинга. Това не е първото нещо, което правя по нейно уроче и няма да последното, просто е невероятна!
  Размерът на тефтера е А5 , с няколко раздели , всеки един украсен с елементи от дизайнерските хартии, а страничките са изцяло бели ,за да могат да се използват както за писане така и за рисуване. На двете корици има джобчета с тагове, които могат да поберат още снимки или други дребни нещица като билети , например - аз винаги си ги пазя :)
 Оставям от тук нанатък снимките да говорят сами за себе си . Мими беше много очарована , а за мен беше удоволствие да го сътворя .
















Пожелавам вдъхновение и на вас и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар